بخدا گناهکار نیستم


برو بچه های . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (جدی نگیرید)

 

 

این نظر اولشه....



سلام
یادمه هر وقت از دانشگاه برمیگشتیم مدت ماکزیمم صحبت من و دوستم از یک ساعت و بیست دقیقه چهل دقیقه بود و پسرایی که تو اتوبوس بودن یک ساعت و بیست دقیقه
حق داری باور نکنی!
امروز رفتم وب دوستتون آقا رامین
ولی ترجیح دادم حرفامو اینجا بنویسم شما لطف کن به اطلاع ایشون هم برسون
شما آقایونی که لطف میکنید میاید اینجوری از دخترا مینویسیدچه میدونید از حال دختری که به خاطر یه پسر از
زندگیش
تحصیلش
موقعیت شغلیش
آبروش
اعتبارش
وجهه اجتماعیش
خانواده اش
"سلامتیش"
میگذره و آخرشم باید یا تا آخر عمردرد اینا رو تحمل کنه یا تن به خودکشی بده
شما چه میدونی از حال دختری که 10 روزه تمام بدون اینکه دکترا درمانی براش پیدا کنن تو بستر بیماری جلوی چشم پدر و مادرش از بین میره چون یه روز پدرش میاد بهش میگه پسری که اون دختر نه تنها دوستش داشته بلکه با تمام وجود میپرستیدتش و حاضر شده به خاطرش تو روی پدر ومادرش بایسته امشب عروسیشه
و از پدر اون دختر خواسته به دختر بگه مزاحم زندگیش نشه چون اون زنشو دوست داره
شما چه میدونی از حال دختری که وقتی پسری رو که صادقانه دوستش داره به خاطر سادگی ظاهرش ترکش میکنه از افسردگی و ترس طرد شدن به خاطر جراحی و تزریق بوتاکس فلج میشه و بعد از یک سال فیزیوتراپی روزانه فقط میتونه یه جمله بنویسه :
وقتی معشوقم ترکم کرد میخواستم کاری کنم که از زیباییم جا بخوره و برای همیشه باهام بمونه اما حالا که اینجوری شدم براش دعا میکنم خوشبخت بشه
شما چه میدونی از حال دختری که سه سال یه پسر از هیچ تلاشی برای لذت بردن از هر نوعش از یه دختر دریغ نمیکنه و بعد میگه :
عزیزم من فکر میکردم ما با هم تفاهم داریم اما حالا میبینم نداریم خدافظ
شما چه میدونی از حال دختری که وقتی پسری رو که عاشقانه دوست داره بعد از برقرای رابطه جنسی ترکش میکنه و میره سراغ یکی دیگه ووقتی دختر بهش اعتراض میکنه پسر با وقاحت تمام میگه:
من به تو پیشنهاد دادم تو اگه دختر خوبی بودی تن نمیدادی
جالبه که آقایون برای یه پیشنهاد بیشتر از یک سال وقت میذارن




این نظر دومه......




شما چه میدونید از حال دختری که پدر ومادرشو تو تصادف از دست میده و با هزار بدبختی زندگیشو به چنگ و دندون میکشه و با جون کندن شبانه روز کار میکنه و خرج تحصیل و زندگی آبرومندانه اش رو در میاره و بعد یه پسر پیدا میشه و پیشنهاد ازدواج میده و علیرغم انکار دختر و عموش اصرار میکنه و خودشو فرشته نشون میده و بعد از عقد و ارضای نیازهای جنسیش بعد از شش ماه دختر رو ترک میکنه و تنها براش یه نامه میذاره :
عزیزم ببخشید من واقعا به به ارضای نیازم احتیاج داشتم اما شرایط خانوادگیم جز با ازدواج این امکان رو فراهم نمکیرد حالا هم که این نامه رو میخونی من از کشور خارج شدم
و چون اون دختر به خاطر بدبینیای پسر که مثلا همسرش بود کارشو ترک میکنه با تمام غمی که وجودشو گرفته تو یه کارگاه نساجی شروع به کار میکنه و شبا به خاطر درد و سوزش و خارش دستگاه تنفسیش تا صبح پلک رو هم نمیذاره
شما چه میدونی از حال دختری که با هزار امید و آرزثو میره خونه بخت و تمام جوونیشو برای کار و تهیه مخارج زندگی میذاره چون شوهرش حاضر نیست به خودش یه کم سختی بده و بره سر کار، و اخرشم باهزار نا امیدی و با یه مهر طلاق تو زندگیش بر میگرده خونه باباش
شماها چه میدونید از حال زنی که به خاطر اینکه اسم مطلقه روش نباشه که مردای بیمار دل و چشم ناپاک به خاطر مطلقه بودنش به خودشون این حقو ندن که هر بلایی سرش بیارن مجبوره خودش هر شب بساط منقل و دود و دم شوهرشو حاضر کنه و بعد برای شوهرش و زنی که با خودش به خونه آورده تشک پهن کنه؟
شماها نمیتونید درک کنید چون پسرید وهمتون ازجنس مذکرید
شمایی که میاید و این وبا رو راه میندازید و این طوری از دخترا دیو و هر چی که میخواهید میسازید تا حالا به این فکر کردید چرا تعدا نظراتی که دخترا براتون میذارن بیشتره؟
چون این آقا پسرایی که ازشون دم میزنید الان سرشون به هزار جا بنده تا مخ یه دختر رو بزنن و به قول خودشون برای پیشنهادشون جواب مثبت بگیرن و بعد از اینکه همه لذتشونو بردن اون دختر رو مثل یه دستمال چرک بندازن دور
آدمی نیستم که فقط بشینم و دم از خدا پیغمبر بزنم اما ایمان دارم که این دنیا دار مکافاته و خدا و آخرتی هم هست
شما هم از تمام زندگیتون فقط ده دقیقه به حضور خدا فکرکنید
اقا مصطفی نیومدم توهین کنم و برم اومدم فقط چند تا از نمونه های کوچیک لطف اقایون در حق خانم ها رو بگم




این نظر سومه.........




آقا رامین تو قسمت درباره وبلاگش نوشته:
از یه عرب یاد بگیر که با سوسمار خوریش زنو فقط میخواد واسه بیکاریش
به نظر شما چه شخصیتی میتونه از یه همچین جملات قصاری استفاده کنه؟
فکر کنم این آقا اشناییتی با مریم و آسیه و زهرا و زینب(س)ندارن که اینجوری با توپ پر از زن امام حسن و زن امام رضا حرف زدن!
فکر میکردم مردان ایران کهن بزرگن اما حالا...
متاسفم!



اینم جواب مصطفی جون...

 
هر سه کامن شما خونده شد. باید از خودتون نشونه می ذاشتید تا حرفتون رو جواب بدیم.
به آقا رامین هم گفتم بیاد بخونه ولی شما باید خودتون می گفتید.





ایا من به این دختر گفتم که با اون پسر دوست بشه ...ایا من گفتم که
اززندگیش
تحصیلش
موقعیت شغلیش
آبروش
اعتبارش
وجهه اجتماعیش
خانواده اش
"سلامتیش"
 بگذره...
ایا من خواستم که تا اخر عمر درد بکشه...من گفتم که تن به خودکشی بده...من خواستم که پسره از تن دختره لذت ببره...کسی هست بگه کسی مجبور نکرده بود تورو....اگه من گفتم من خواستم بگم...من غلط کردم اگه اینارو خواسته باشم....

ببینید تا دلتون بخواد وب ضد دختر و وب ضد پسر داریم من بعضی از این مطالب رو با اجازه ی نویسندشون

برداشتم و گذاشتم تو وبم اصن از خودم هیچی تو این وبلاگ نیست چون از دختر بدم نمیاد که تو ذهنم باشه...

هیچ ارزشی نداره ولی من از کسایی که ناراحت شدن پوزش میخوام بخصوص از این خانومی که نظر گذاشت منو ببخش که گذشتتو به یاد اوردم من دیگه به هیچ وجع این وبم ادامه نمیدم کم نیاوردم  اصن نه کم اوردم چون دیگه نمیخوام کسی از دستم ناراحت بشه....خیلی حرفا دارم ولی نمیگم که فکر کنید خودمو لوس میکنم یا بی گناهم... شماهایی که تو این وب لینک شدید اگه مایل بودید بیایید تو وب دیگم اگه لینکتون نکردم بهم بگید...همین بخدا همینو بس


خداحافظ







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, 10:7 |- nashenas -|


ϰ-†нêmê§